Brandul Alexandria Librării face parte din grupul de firme cu capital integral autohton Alexandria Group, iar actuala identitate vizuală a luat naștere în anul 2004. Numele amintește de Marea Bibliotecă din Alexandria.
Sloganul Alexandria Librării: ”Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu” a devenit laitmotivul acțiunilor noastre.
Cu o tradiție de peste 6 decenii de activitate în domeniul vânzărilor de carte și rechizite, rețeaua de librării Alexandria se distinge pe piața românească de profil și în mediul de afaceri românesc prin asumarea rolului de a promova adevărata cultură și elită românească dar și de a sprijini educația în România prin programe de reduceri acordate cadrelor didactice și elevilor din sistemul de învățământ românesc (Educard, Schoolcard Alexandria, Partener Card).
Toate acestea le facem prin mixul inovativ de branduri de top ai retailerilor (naționali și internaționali) în domeniul papetăriei, prin oferta variată de carte, prin atmosfera deosebită şi prin păstrarea conceptului de librărie în care personajele principale au rămas cititorii, cărțile și librarii. Suntem printre cei puțini (din ce în ce mai puțini) care formăm o rezistență împotriva (sub)culturii de supermarket, în care cultura se „cântărește” și se vinde ieftin, la kilogram, sau după caz, la câteva grame.
În octombrie 2012, brandul Alexandria Librării a fost ales câştigător al programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, semn că există un potențial imens și insuficient exploatat pe piața de carte.
Brandul Alexandria Librării face parte din grupul de firme cu capital integral autohton Alexandria Group, iar actuala identitate vizuală a luat naștere în anul 2004. Numele amintește de Marea Bibliotecă din Alexandria.
Sloganul Alexandria Librării: ”Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu” a devenit laitmotivul acțiunilor noastre.
Cu o tradiție de peste 6 decenii de activitate în domeniul vânzărilor de carte și rechizite, rețeaua de librării Alexandria se distinge pe piața românească de profil și în mediul de afaceri românesc prin asumarea rolului de a promova adevărata cultură și elită românească dar și de a sprijini educația în România prin programe de reduceri acordate cadrelor didactice și elevilor din sistemul de învățământ românesc (Educard, Schoolcard Alexandria, Partener Card).
Toate acestea le facem prin mixul inovativ de branduri de top ai retailerilor (naționali și internaționali) în domeniul papetăriei, prin oferta variată de carte, prin atmosfera deosebită şi prin păstrarea conceptului de librărie în care personajele principale au rămas cititorii, cărțile și librarii. Suntem printre cei puțini (din ce în ce mai puțini) care formăm o rezistență împotriva (sub)culturii de supermarket, în care cultura se „cântărește” și se vinde ieftin, la kilogram, sau după caz, la câteva grame.
În octombrie 2012, brandul Alexandria Librării a fost ales câştigător al programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, semn că există un potențial imens și insuficient exploatat pe piața de carte.